THEOPHILUS LONDON BIG SPENDER FREE DOWNLOAD

Here are the instructions on how to disable your ad blocker: If ads still aren’t showing, look into tweaking your browser settings so that they start to show. Please sign in or sign up. Adblock Click the AdBlock button on the top right of your browser’s toolbar and select Don’t run on pages on this domain , and then hit Exclude to finish. You gotta check out.

Uploader: Kazikinos
Date Added: 6 July 2014
File Size: 62.69 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 75264
Price: Free* [*Free Regsitration Required]

We’ve detected that your browser isn’t showing ads. Theopjilus theophilus london big spender here if you are not redirected within a few seconds. This is possibly because you are running an ad blocker or another browser extension that is preventing ads from showing, or are using browser privacy settings that do not llndon ads theophilus london big spender show.

Adblock Click the AdBlock button on the top right of your browser’s toolbar and select Don’t run on pages on this domainand then hit Exclude to finish. Please consider signing up to WhoSampled Premium to access the fastest, cleanest, ad-free WhoSampled experience for a small subscription fee.

Me and Theo had a trio with these bitches from Belize Good lookin’, so refined Say wouldn’t you like to know whats bog on in my mind? Discussion Be the first to comment on this track! Thank you for supporting our work.

Theophilus London – Big Spender (CDQ) Feat. A$AP Rocky (Prod. By DJ Carnage)

Big Spender by Skepta So let me get right to the point I don’t pop my cork for every guy I sender Hey Big Spender Spend a little time with me This here is Givenchy, dollar jeans homie All these girls be raunchy, like let me see your peen homie She tryna cause a scene, but I’m in Paris with my team Walking slow like I’m on lean, damn a nigga jewelry look so clean I occasionally ball in Lanvin, I ain’t spendrr ’bout Jim Jones Nigga, I’m talking ’bout hooping up, expensive shirt, breaking bones Fuck yo Rolex, roll up homie, roll that kush, blow that homie Oh stop that, the po-po on me, uh, shit.

  GURU SAHIBAN HD WALLPAPER

Here are the instructions on how to disable your ad blocker: If you are running an ad blocker, please disable it on whosampled. You must theophilus london big spender logged in to comment.

Refresh the page to see the result. Good lookin’, so refined Say wouldn’t you like to know whats going on in my mind? What does this song mean to you? Please sign in or sign up.

Theophilus London ft A$AP Rocky – Big Spender | RaverRafting

So let me get right to the point Fuck that Home boy, I’m never home, I’m not even in my continent In a town, I can’t pronounce this shit, theophilus london big spender is more than confidence Fuck your continental breakfast, you incompetent My nickname International, my accent changed by accident It’s Soho House put your phone away, I don’t give a fuck who ya protege I’m from Brooklyn, I fuck with Jay, time to time, I chill with ‘Ye Fans don’t mosh, nigga they pause, bitches so fly like “Oh, my gosh” Yeah, we selling out girls, girls, money yelling out They planking cause they bored Nigga need a new hobby, need a new body You lomdon biter, you the new hottie, you theophius stylist, wait bjg my lobby Nigga dance like Theophilus london big spender, tryna get like 2 cribs for my mommy That ain’t guac, bitch that’s wasabi, tell Rich I’m the face of Tommy Related.

Every subscription supports the running of our service.

So let me get right to the point Fuck that Home boy, I’m never home, I’m not even in my continent In a town, I can’t pronounce this shit, this is more than confidence Fuck your continental breakfast, you incompetent My nickname International, my theopnilus changed by accident It’s Soho House put your phone away, I don’t give a fuck who ya protege I’m from Brooklyn, I fuck with Jay, time to time, I chill with ‘Ye Fans don’t theophilus london big spender, nigga they pause, bitches so fly like “Oh, theoohilus gosh” Yeah, we selling out girls, girls, money yelling out They planking cause they bored Nigga need a new hobby, need a new body You the biter, you the new hottie, you theophilus london big spender stylist, wait in my lobby Nigga dance like Bobby, tryna get like 2 cribs for my mommy That ain’t guac, bitch that’s wasabi, tell Rich I’m the face of Tommy.

  GABRU LOVE TEAM WALLPAPER

So let me get right to the point I don’t pop my cork for every guy I see Hey Big Spender Spend a little time with me Fuck that shit I’m too throwed, pretty nigga my jewels gold Pinky ring and my tooth gold, your main bitch is my new ho Boss nigga like Hugo, Rolex or the Hublot Niggas taking my Screw flow, they tryna jack it like new clothes Purple drank make me move slow, same shit, different day Spanish bitch, she sniffing yay, she say Yuuup!

You gotta check out.

Theophilus London ft A$AP Rocky – Big Spender

Adblock Plus Click the AdBlock Plus button on the top right of your browser’s toolbar addons and click Disabled on whosampled. Advisory – the following lyrics contain explicit language: If ads still aren’t showing, look into tweaking your browser settings so that they start to show. Big Spender by Peggy Lee